İstanbul & Türkiye Turları

İstanbul tur paketi fiyatları ile kültürel şehir tadını çıkarın, ya da bir günlük İstanbul gezileri veya Türkiye Turları Efes, Kapadokya, Gelibolu ve daha fazla yer ile Türkiye'yi daha fazla keşfetmek!

BATI AKDENİZ TURU

8 GÜN / 7 GECE

1.GÜN Pazar : ( Gece Yolculuğu )
22:00 Atatürk Olimpiyat Evi - 23:00 Harbiye Müze Önü - 00:00 Altunizade Beyaz Papyon Otoparkı, 00:20 Kartal - Yemek Centre - 00:30  Çayırova Mcdonalds önü - 01:30 İzmit Asya Otel Önünden hareketle Bursa istikametiyle, gece yolculuğumuza başlıyoruz.

2.GÜN Pazartesi ( İstanbul - İzmit - Bursa - İzmir - Selçuk - Didim - Bafa Gölü - Milas - Bodrum )
İstanbul Tours Airport Transfer in konforlu  otobüsleri ve otobüs içi zengin ikramlar eşliğinde,  İzmit ve  Bursa   üzerinden  Susurluk - Varan Tesisilerinde   verilen  ilk  molanın   ardından Balıkesir  üzerinden   Manisa ,  İzmir  ve   Selçuk'a   sabahın   erken   saatlerinde   ulaşıyoruz. Selçuk Ulusoy  tesislerinde   verilen  serbest   kahvaltı  molası   ardından eski bir Rum köyü olan ve meyve  şaraplarıyla ünlü ŞİRİNCE  köyüne ulaşıyoruz. Burada verilen serbest zamanda bozulmamış köy dokusu içinde gezip, şarap alışverişi yapıyoruz. Söke, sonrasında Ege'nin şirin bir tatil beldesinde bulınan DİDİM APOLLON TAPINAĞI , bizlere eski  insanların  inançlarını  yaşatacak. Daha sonra Bafa Gölü'ne  ulaşıyor  sıcak  çaylarımızı  yosun  kokukları içerisinde  yudumluyoruz ,  Milas   üzerinden yolumuza devam edip   Bodrum 'a  ulaşıyoruz .  Bodrum da   bulunan   otelimize  yerleşmemiz ardından   yılın  yorgunlugunu atmak, güneşten ve  denizden   yararlanmak   için   gün   boyu   serbest   zamanımız   olacak . Akşam yemeğimiz  otelde .

3.GÜN Salı: ( Zeki Müren Evi - Bodrum Kalesi, Sualtı Arkeoloji Müzesi - Gümüşlük - Karaincir Plajı )
Otelde alınan kahvaltı sonrası, günümüzün ilk durağı, Bodrum denilince ilk akla gelen ve sanat güneşimiz  Zeki Müren in evi olacak. Sonrasında şehir merkezinde bulunan otantik çarşının içerisinden yürüyerek ulaşacağımız Bodrum Kalesini dolaşmaya başlıyoruz. Burada Bodrum sualtı arkeoloji müzesi, İngiliz kulesi, İtalyan kulesi, cam batık salonu, Karyalı prenses salonu, zindan, Uluburun batığı göreceklerimizden bir kaçı.Kalede yapacağımız bu keyifli gezi sonrası çarşıda vereceğimiz serbest zamanda Bodrum'a özgü hediyelik alış-verişlerinizi yapabilirsiniz. Daha sonrasında Bodrum dan ayrılarak Ortakentin içerisinden geçerek , bir sayfiye merkezi olan ve balık restaurantlarıyla ünlü Gümüşlüğe ulaşıyoruz. Burada verilen serbest zamanda deniz kenarında arzu edenler balıkların tadına bakarken arzu edenlerde mercan kayalıklar üzerinden yürüyerek ulaşacakları Tavşan adasında bölgenin en güzel fotoğraflarını çekerek, tavşanları görebilirler.Buradan otobüsümüzle ayrılarak Kadıkale - Turgutreis üzerinden bir Yunan Adası olan KOS Adası manzarasını takip ederek Bodrum un en güzel denizi olarak bilinen Akyarlar-Karaincir Plajına gidiyoruz. Burada verilen serbest yüzme molasında denizin tadına varacaksınız. Daha sonrasında Aspat üzerinden otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde. Arzu edenlerle Bodrum'un sıra dışı gecelerinde eğlenmek için lobi de buluşma.

4.GÜN Çarşamba : ( Milas - Muğla - AKYAKA - Gökova  -Tam Gün Mavi Yolculuk - Aşıklar Yolu  )
Sabah  Bodrum daki  otelimizden  ayrılıp , Milas - Yatağan  SAKAR GEÇİDİ , evleriyle  mimarlik  ödülüne  sahip  olan ,  AKYAKA BELDESİNE  geliyoruz . Buradan  GÖKOVA TEKNE   turumuzu  yapmak  için  teknemize  biniyoruz . Mitolojide  geçen  ve  denizler tanrısı  Poseidon  sarayının  göklacivert   denizin  dibinde  olduğu  söylenen, Gökovanın  eşsiz  koylarını  dolaşmaya  başliyoruz . Gelibolu  Adası , Yeşil  Deniz , Zeytinli  Koy, İncekum, Lacivert  Koy,  demir  atıp  yüzceğimiz  koylar  arasınada  ( 1 . mavi  yolculuk ) . Aksamüstü   tekneden   indikten   sonra   kanal   teknelerine   binip  doğal   sit  alanı  ilan   edilmiş   olan ,  göçmen   kuşların  , su samurlarının   yaşadığı ,  balıklarının   yumurtlamaya   geldiği  AZMAK  ÇAYI'nı   görmek   için   nehire   dümen   kırıyoruz  (  2 . tekne turu  ).  Akyakadan  deniz  kokusu  üzerimize  sinmiş  ayrılırken  yolda  aşıkların  yürüyüş  yaptığı   okalüptüs  ağaçları   altında  AŞIKLAR  YOLU   bizleri   bekliyor  .  Daha   sonrasında   Marmaris  deki   otelimize   yerleşme  ve   akşam   yemeği   sonrası   Marmaris kaleiçi   ve   barlar   sokağınada   sabaha   kadar   eğlence   sizleri   bekliyor .

5.GÜN Perşembe : ( Tam Gün Mavi Yolculuk - Marmaris İçmeler - Cennet Adası - Kadırga Koyu )
Sabah  otelde  alınan  açıkbüfe  kahvaltı  sonrası   İçmeler'e  hareketler, limanından  teknemize  biniyoruz . Gün boyu Marmaris  Körfezinin eşsiz koylarında  güneşleniyor, denize giriyoruz. Balık Çiftliği, Cennet Adası, Fosforlu Mağra, Kızılkum, Kumlubük, Kadırga  Koyu, Baklabükü, Akvaryum, Amos koyu  yüzme molası verecğimiz koylar arasında (3.mavi yolculuk). Akşamüstü  saatlernde  İçmelere  geri dönüş ve  Marmaris deki  otelimize tekrar dönüyoruz. Akşam  yemeği  sonrası  diliyenlerle Marmaris gece hayatını   doyasıya yaşamak için lobide buluşma.

6.GÜN Cuma : (  Marmaris - Dalyan - Kaunos - İztuzu - Göcek - Kaya Köy- Ölüdeniz- Fethiye )

Sabah  otelde  alınan  kahvaltı  sonrası  Marmaris den  hereketle  DALYAN a  geliyoruz .  Buradan  bineceğimiz  kanal  teknesiyle, saçlarından  sazlıkların, gözyaşlarından da  denizi   Köyceğiz Gölü  ne   bağlayan  su  kanalının  oluştuğu, efsaensi dilden  dile  anlatılan  BYByLİS ve  KAUNOS  un   hüzün  dolu  hikayesini  dinleyerek , kaya  oyma   Kral  Mezarlarını  görüyoruz . Ve  tabiki  Atlantik  okyanusundan Anadolu  sahillerine  yumurta  bırakmaya  gelen  Dünyaca ünlü  Caretta cinsi  deniz  kaplumbağlarinı  görmek  ve  denize girmek  için teknemizle   İztuzu   plajına  gıdıyoruz . Buradaki  yüzme  molamızın  ardından  tekrar  teknemızle  kanalı  takıp  ederek  otobusumuze ulaşıyoruz  (4.tekne turu) . Dalyandan  ayrılıp  Akdenizin  eşsiz  koylarına sahip  Göçek'e  gelerek burada serbest zaman veriyoruz.Kordon da bulunan çay bahçelerinde İçilen sıcak çayların ardından  otobüsümüzle ulaşacağımız  ve  12  adalara  hakim , eşsiz  manzarası  olan  Katrancı Köyü   seyir  terasında fotoğraflarımızı çekiyoruz. Sonrasında Fethiye merkezi takiple ulaşacağımız Hisarönü mevkinde , eski bir  Rum Köyü olan ve yaklaşık 4000 e yakın  evi  bünyesinde barındıran , ve şuanda terkedilmiş hayalet köy  Kaya Köyü  ziyaret ediyoruz. Burada köyün ara sokaklarında dolaşırken  ,eski yerleşimcilerin izleri bizleri geçmişe götürecek .Buranın temiz  dağ  havasını içimize çekerek bu sefer otobüsümüz bizleri  Beydağları  nın   hemen   eteğinde   bulunan  Belcekız  mevkine getiriyor . Burada Türkiye nin en eşsiz denizlerinden olan Ölüdeniz de denize girmek için sizlere serbest zaman veriyoruz.Bu keyifli günün ardından Fethiye de ki  otelemize  yerleşme akşam  yemeği  otelimizde . Gecesinde  Fethiye  barlar  sokağı  bizleri  bekliyor.

7.GÜN Cumartesi : (Tam Gün 12 ADALAR Mavi Yolculuk - Kızıl Ada - Cennet Koyu - Tersane Adası )

Sabah otelde alınan kahvaltı ardından arzu edenler sabahın erken saatlerinde, otelden alınarak, özel jeeplerle muhteşem Ölüdeniz manzaralı Babadağ a çıkarak, buradan Yamaç Paraşütü yapabilirler. Dünyanın en güzel parkurlarından olan bu adrenali yüksek sporu yaparken, gökyüzünden Ölüdeniz e tekrar aşık olacaksınız.(Extra)   12 Adalar Mavi Yolculuğu na katılmak için otelimizden ayrılıyoruz. Fethiye merkezden hareket edecek teknemizle, Fethiye körfezinin birbirinden güzel adalarını gezip, Akdeniz in kokusunu içimize çekerek, koylarında   bol  bol  denize  giriyoruz. Gezecegimiz  yerler arasında ; Klopatra  Hamamı , Yassıca  Adası , Göbün Koyu , Tersane Adası , Kızıl Ada ,  Şovalye Adası ,   Zeytinli  Ada ,  Cennet  Koyu  ( 5 .  Mavi  Yolculuk ).  Günün  sonuna  doğru  Fethiye ye dönüş ve  otelimize  yerleşme   akşam  yemeği   otelimizde. Gecesinde Fethiye barlar sokağı.

8.GÜN Pazar  : ( Fethiye  - Saklıkent -  Burdur  -  Afyon  -  Kütahya  -  Adapazarı -  İstanbul  )
Sabah otelde alınan açık büfe kahvaltı ardından Fethiye bölgesinin en yüksek noktası Atkuyruk Sallamaz Tepesi olan Akdağlar'ın eteğine ulaşacağız. Burada Türkiye'nin en önemli Kanyonlarından olan SAKLIKENT i görerek buz gibi suyunda sıcak çaylarımızı içeceğiz. Buradaki gezimizin ardından Burdur, Afyon, Kütahya üzerinden İstanbul a  doğru yol alıyor ve akşam saatlerinde İstanbul da, siz sayın misafirlerimizi  bir başka  Jolly tur  organizasyonunda buluşmak dileğiyle aldığımız noktalara  bırakıyoruz.